.
.
.
.
.
.
Blog d'scrapbook, fet des de la perspectiva d'una mare i aprofitant les estonetes de temps lliure que hi ha entre migdiada i migdiada, i abans d'anar a dormir.
Que bonic es ser mare!! :))
martes, 5 de octubre de 2010
PRIMER ANIVERSARI Paraíso de Papel
MOLTES FELICITATS Paraíso de Papel!!!!
Ja fa un any que aquest lloc web és el punt de trobada per moltes scraperes que volem aprendrer i compartir cada dia tot el que creem.
Moltes felicitats per la feina tant ben feta durant el vostre primer any!!!
Hi Eva, I wanted to let you know that you are the weekly winner at the Webster's Pages blog! if you could send me your mailing address at dmarie@websterspages(dot)com, I will forward the information to our shipping department. Thanks so much! Dena Coe Community Coordinator Webster's Pages
Hi Eva, I wanted to let you know that you are the weekly winner at the Webster's Pages blog! if you could send me your mailing address at dmarie@websterspages(dot)com, I will forward the information to our shipping department. Thanks so much!
ResponderEliminarDena Coe
Community Coordinator
Webster's Pages