Avui us presento la meva segona postal. La primera va ser un regal i no vaig fer-li cap foto, aquesta és la segona, la veritat es que tenia moltes ganes de fer-ne una veient els papers, era el que m'inspiraven, una postal i aquí la teniu.
Us agraden les flors de "crochet"? són fetes a mà!! molt aviat penjaré un tutorial pas a pas explicant com fer-les, són faciletes i crec que queden bastant resultones, les de tota la vida són més maques, però aquestes són molt més econòmiques i com que les fas tu mateix pots triar el color i la mida fàcilment perquè combinin amb els teus papers i altres "embellishments". Per anar escalfant motors podeu buscar alguna madeixa de llana del color que més us agradi ;)
This is my second card, once I see the papers, I have to do a card using them, this is what they inspire me. The first one was a giveaway and I didn't make any photos of it.
Do you like the crocheted flowers? they are handmade!! They are super-easy to do, very cheap and you can do them using the most suitable color for your works. I will post a tutorial on how to make them very soon, if you want to try it, you can start searching a ball of wool ;)
hey Cuqueta! remember me from Scrapping Outback ? !! anyways, please can you show me the tutorial on the crochet flowers? Yours are just beautiful and I would LOVE to learn. THIS Blog is just GORGEOUS - I LOVE IT all {hugs & happy scrappin') Mazzarati xxx
ResponderEliminar